dilluns, 4 d’abril del 2011

Sessió de jocs: 1 d'abril

Ens vam reunir el Luke, la Montse, el Sergi i jo (Jansy) un divendres, que ja és estrany. Però més estrany és el lloc on vam anar. Era l'Espai Jove de Sant Andreu de la Barca, on hi havia les portes obertes de les 23 a les 2 de la nit per a jugar jocs de taula (de tant en tant ho fan). Com que ja sabíem quins jocs hi havia, vam dur els nostres i vam comprovar que no val la pena anar-hi.

El joc que ens té picats, el Ghost Stories va ser l'escollit. A més, el Sergi no l'havia provat (encara no sentia la venjança a la seva sang...). La veritat és que vam començar amb bon peu, però a meitat de baralla ja teníem girades dues llosetes i tot pintava malament. Per sort vam van tenir unes quantes bones tirades. Això i la posició que va ocupar el Luke amb el seu poder van ser les claus per començar a remuntar i sorprenentment i per primer cop guanyar al Wu Feng! Victòria!

Victòria (20 punts)


Mentre jugàvem ens van avisar que plegaríem a la 1 (i no a les 2 com deia al Facebook), així que si no valia la pena anar-hi ara encara menys. Per acabar els 25 minuts que ens quedaven vam fer un Musketiere, que tampoc havia provat el Sergi. Vaig guanyar jo, però cal dir que no vam poder acabar la partida.

Jansy: 49
Luke: 33
Montse: 30
Sergi: 29


Vam decidir continuar la sessió a cal Luque a excepció del Sergi que va marxar amb la Montse. I mentre l'esperàvem vam fer un Aton, en el que vaig guanyar el Luke i vam descobrir que l'ordre de la puntuació té la seva importància.

Jansy: 40
Luke: 28


Ja amb la Montse i massa tard, vam fer un Age of Empires III: La era de los descubrimientos (el típic joc que comences a les 2:30 de la nit). La cosa va estar entre la Montse i el Luke, fins que la Montse va perdre el control entre la realitat i la son. Des de llavors només el Luke va avançar força. Per la meva part, anava fent calés, però tenint pocs punts. A mitja partida vaig veure que la distància de punts era molt gran, però vaig insistir. I finalment vaig quedar a un punt de guanyar (i amb això es pot dir que l'Age of Empires III està ben estudiat). La victòria se la van endur els francesos comandats pel Luke.

Luke: 119
Jansy: 118
Montse: 81 (Zzzz...)

1 comentari:

  1. El de Los Moqueperros em va agradar molt, el dissabte vaig poder fer una partida sencera. M'agrada la puntuació de la Montse al Age.

    ResponElimina