dimecres, 23 de febrer del 2011

Sessió de jocs: 19 de febrer

Vam començar la tarda reunint-nos el Luke, la Montse i el Jansy. Com que havíem d'anar ràpid (i mai ho aconseguim), vam fer un Ciudadelas. Amb 2 i 3 jugadors, cadascú escull dos personatges, i la partida flueix de forma bastant ràpida. El Luke va guanyar amb Trollface inclosa.

Luke: 31
Jansy: 26
Montse: 20


Després de fer esperar al Sergi fins acabar les "ciudadelas", vam poder estrenar un Meuterer (rebatejat com a Meuquerer). Després d'una embolicada explicació, vam anar descobrint els secrets del joc, tot i que vam repetir força els rols. Per exemple, entre el Luke i jo ens vam repartir durant tota la partida el capità. El resultat va ser molt ajustat i, oh sorpresa, no va guanyar el Luke. Ho va fer la Montse.

Montse: 41
Sergi: 39
Jansy: 36
Luke: 35


Després vam fer una partideta al Catan, que és un joc que no és ni molt llarg ni molt curt. Vam començar sent 4, però al poc de començar el Jansy va haver de marxar. Després de la fuga del Jansy vam estar veient el com el Sergi a poc a poc anava edificant ciutats i pobles i ens va passar la mà per la cara amb la sort que va estar cobrant un munt de materials a cada torn. Al final va ser una victòria molt aberrant del Sergi.

Sergi: 10
Luke: 5
Montse: 3


Després de la partida ens vam proposar jugar al Kingsburg per fer temps, però per coses que passen vam acabar jugant el Sergi i el Luke a l'Aton, un joc per dos que està la mar de bé. Curiosament el Sergi va entendre ràpidament l'explicació de les regles per part del Luke i va acabar guanyant la primera partida per uns 40 a 20 més o menys. Després d'això vam posar-nos a fer una altra, però per falta de temps la vam deixar a mitges. Llàstima, ja que en aquesta el Sergi i el Luke anaven més igualats.


Després vam recollir els trastos i cap al cotxe per anar a l'Splau.

Vam anar a sopar i després a pendre alguna cosa, on vam aprofitar per fer 3 misteris del Black Stories 2. En van sortir 2 de senzills i 1 de complicadot.

1 comentari:

  1. Molt bon comentari d'un dia rodó, un dia on vaig disfrutar al 100% de tot el que vam jugar, i els jocs nous que em vau fer provar em van agradar moltíssim!

    Curiós l'estil de redactat de l'entrada, que suposadament està escrita pel Jansy, però a partir del moment en que va marxar esdevé un narrador omniscient, XD.

    Només a afegir:
    - Al Meuterer, espectacular remontada de la Montse
    - El Catán m'agrada més com més cops hi jugo
    - Impressionant el Aton, un joc elegant amb regles senzilles on es combina atzar i estratègia de forma molt elegant. És tot un duel d'intel·lecte entre 2 persones. Em vaig fer amb les regles en un temps que em va sorprendre fins i tot a mi, i per això vaig trollejar al Luke a la primera partida. A la segona ell ja em va calar, llàstima que la vam haver de deixar a mitges (YO TE DESAFÍO!!!).
    - Bon descobriment el bar de copes pijo de Sant Boi, tot i que l'edat mitjana del públic és superior a la nostra.

    ResponElimina