dimecres, 16 de març del 2011

Noves adquisions

Aprofitant que vaig guanyar un concurs per un val de descompte de 50€ a la botiga online Más que oca vaig fer una comanda ben completa.

Es tracta de:

- Dominion Intriga: Tot i que el Luke té totes les expansions publicades, és un joc tan bo que mereix estar a totes les col·leccions.

- Famiglia: Un joc força nou, per a dues persones, que pel que he pogut provar (contra mi mateix) està força bé.

- Luna: Un altre joc molt molt nou, del qual no se n'ha parlat gaire. El primer cop que va aparèixer ja em va semblar visualment maco, i ahir la Gemma ho va ratificar. Encara no he llegit les instruccions ni l'he provat, però té molt bona pinta!

- Fundes pel Dominion, l'Agricola i el Ciudadelas. Compte! Hi ha moltes pàgines web on les dimensions de les cartes del Ciudadelas està equivocada. És el que m'ha passat a mi, tot i que la diferència és d'1 o 2 mm, fa que les cartes ballin. Un dia en parlarem, de les fundes.

3 comentaris:

  1. No t'ha comentat el Luke que si comences a publicar entrades sota el títol "Noves adquisicions" pots acabar força malament? Pregunta-li, pregunta-li, XD.

    ResponElimina
  2. Ja m'ho ha dit, ja! :P

    Espero no acabar així!

    ResponElimina